Zaloguj » Rejestracja » Odzyskaj hasło »
- 3548
Avatar
Człowiek-Ćma (Mothman)
Dodał: guzik225 »   So 30-04-2011 11:39 Zgłoś naruszenie » Wyślij do znajomych »

Pochodzenie: Jak napisał John Kell w swojej książce, pierwsze spotkania z potworem odnotowano w 1966 roku. Czerwono oka kreatura została nazwana w gazecie "Mothman" (moth - ćma/mol). Programy telewizyjne żarliwie eskalowały to zjawisko przez wiele miesięcy. Przytaczały oszałamiające zdarzenia z udziałem tego potwora, zawierające dziwne opisy, skojarzenia z UFO i spotkania z "Mężczyzną W Czerni". Samo istnienie kreatury nigdy nie była potwierdzone, chociaż sceptycy wyśmiewają sugestie jakoby bestia faktycznie istniała.

Opis: Średnio ok. 2 metrów wysokości, rozpiętość skrzydeł to aż ponad 3 metry. Szara, chropowata skóra. Duże, błyszczące, czerwone hipnotyzujące oczy. Potrafi rozpoczynać lot bez ruszania skrzydłami. Podróżuje nawet do 40 km/h. Lubi odżywiać się psami, ptakami czy wiewiórkami. Uwielbia gonić za samochodami. Gniazda zakłada na niezaludnionych terenach. Przez wielu szkicowany jak opiekuje się swoimi dziećmi. Według niektórych posiada lekkie zdolności kontroli umysłów.

Spotkanie: "Miało kształty jak mężczyzna, lecz dużo większe..." - mówi Roger Scarberry, uważa, że widział potwora na żywo - "Może 180-200 cm wysokości. Miało wielkie skrzydła na plecach. Ale nie miało takich oczu jak mają ludzie... Dwoje wielkich oczu, niczym światła samochodowe. Przez minute stałem jak wryty. Nie mogłem oderwać oczu..."


Komentarze użytkowników Rozwiń komentarze » 3
Skomentuj artykuł
Pogrubienie Kursywa Podkreślenie Wyrównaj do środka Wyrównaj do lewej Wyrównaj do prawej Utwórz web link   Utwórz mail link Kode :) :( :lol: :-S :-D :-| :-/ :-] :-[ :nie:

Ciekawe tematy
Schował sie przed policją..
Schował sie przed..
Uroczystość Onbashira (święte pnie)
Uroczystość Onbas..
Z dzióbkiem czy bez ?
Z dzióbkiem czy b..
Jak Polacy uczą Niemców ustepować miejsca na drodze
Jak Polacy uczą N..
Jak walczyć z wampirami i wilkołakami.
Jak walczyć z wam..
Ojciec wsadzili dziecko do pralki
Ojciec wsadzili d..
Reklamy
Galeria zdjęć
Maleństwa Kwiat  Nietoperz, Diabelski Kwiat Powódź w Austrii Dziwne warzywa Broń skonfiskowana jednemu z gangów narkotykowych Courtney Love. Zabawne i ciekawe zdjecia na rózne tematy Chwila przed śmiercią. Śmieszne i po prostu fajne zdjęcia Zabawne i ciekawe zdjecia na rózne tematy Nowa atrakcja w chińskim zoo. Jaki zrobić dobry biurowy zart ? Szczęściarze świata O włos od śmierci! Zabawne i ciekawe zdjecia na rózne tematy Śmieszne i ciekawe zdjęcia Zagadka dnia Ciekawe Zdjęcia Samolotów na tle księżyca i słońca
Najnowsze sondaże
7,9%
27,0%
8,3%
50,0%
Śmieszne
Makabryczne
Czekawoski
Rozrywka
Dla dorosłych 18+
Wszystkie poza Makabryczne
Inne
Total votes: 1474
Polecamy
Tapety
Kompozycja Legends do win XP SP1-SP3. Tapety Animals na pulpit komputera - I  1920X1200 (32 foto) Tapety Noworoczne Tapety Sylwestrowe (1600X1200) Screensaver na pulpit Zodiac Clock  3D Cristmas Screensaer 3D od 3D Planet Tapety 3D HD - High Definition