Zaloguj » Rejestracja » Odzyskaj hasło »
+ 2 18014
Avatar
Zamek Drakuli
Dodał: sagan »   Mon 12-10-2009 Zgłoś naruszenie » Wyślij do znajomych »

Zamek w Branie średniowieczny zamek w Branie w Siedmiogrodzie (Rumunia). Wzniesiony na pograniczu z Wołoszczyzną Dzięki książce Brama Stokera zamek uchodzi za siedzibę wampira Draculi,.
Pierwowzorem Drakuli był najprawdopodobniej hospodar wołoski Wład Palownik, słynący z brutalności. Jego związek z zamkiem w Branie nie został jednak potwierdzony. Przypuszcza się, że mógł tu spędzić parę dni jako więzień.


























































Komentarze użytkowników Rozwiń komentarze » 13
Skomentuj artykuł
Pogrubienie Kursywa Podkreślenie Wyrównaj do środka Wyrównaj do lewej Wyrównaj do prawej Utwórz web link   Utwórz mail link Kode :) :( :lol: :-S :-D :-| :-/ :-] :-[ :nie:

Ciekawe tematy
Regina Addae
Regina Addae
Znaki ostrzegawcze w nocnych klubach
Znaki ostrzegawcz..
Elastyczne dziewczyny
Elastyczne dziewc..
Pierwsze chwile życia małej żyrafy
Pierwsze chwile ż..
Fail na roller coasterze
Fail na roller co..
Metalback
Metalback
Reklamy
Galeria zdjęć
Śmieszne i ciekawe zdjęcia Papierowe dzieła sztuki! Ból Cierpienie i Gnijące stopy A może ktoś woli  kurczaka Superbohaterowie w stylu Pablo Picasso Raperzy w dzieciństwie Śmieszne i po prostu fajne zdjęcia Dzień św. Józefa,  w Hiszpanii Dinozaury na wolności w centrum Londynu! Fanki gry Street Fighter Pijany nastolatek bez prawa jazdy staranował kilka samochodów Samolot pokonuję barierę dźwięku. Przerazajace maski Najstraszniejsze  manekiny w sklepach z odzieżą Dom na sprzedaż Zginęli wszyscy, którzy byli w aucie. Toyota uderzyła w drzewo. Zabawne zwierzęta
Najnowsze sondaże
19,6%
13,2%
26,7%
40,5%
Gifki
Tapety
Wideo
Zdjęcia
Total votes: 516
Tapety