Zaloguj » Rejestracja » Odzyskaj hasło »
- 15 2627
Avatar
Paris Hilton bez majtek
Dodał: Sandra »   Wed 19-02-2014 Zgłoś naruszenie » Wyślij do znajomych »
Paris Hilton nie byłaby sobą, gdyby raz na jakiś czas nie przypomniała o swoim istnieniu kontrowersyjną stylizacją. Obrzydliwie bogata blondynka nie przejmuje się złą reputacją. Niedawno w Los Angeles świętowała swoje 33. urodziny. Jej długa, różowa kreacja miała odważne wycięcia, dzięki którym nagie łono dziedziczki po raz kolejny zostało uwiecznione przez fotoreporterów.














Komentarze użytkowników Rozwiń komentarze » 5
Skomentuj artykuł
Pogrubienie Kursywa Podkreślenie Wyrównaj do środka Wyrównaj do lewej Wyrównaj do prawej Utwórz web link   Utwórz mail link Kode :) :( :lol: :-S :-D :-| :-/ :-] :-[ :nie:

Ciekawe tematy
Wytatuowane dziecko
Wytatuowane dziec..
Zmarł Michael Jackson
Zmarł Michael Jac..
Wiewiórki w aucie urządziły sobie magazyn.
Wiewiórki w aucie..
Transport samochodów z miejsca kolizji
Transport samocho..
Wypadki drogowe zarejestrowane przez Google Street View
Wypadki drogowe z..
Pionowy ogród Patricka Blanca, Madryt.
Pionowy ogród Pat..
Reklamy
Galeria zdjęć
Dziwne bandaże Naturalny jedwab Latający smok Kreatywne plecaki Zdjęcia typu WTF Mamy Najstarszy Kubańczyk swiętuje 111 urodziny Śmieszne i ciekawe zdjęcia Zawartość torebek i kieszeni   Wystarczy wierzyć w siebie. Szokująca kampania antynikotynowa w UK Zdjecia cz.1 Body art sprzed 100 lat Dom w stylu jaskiniowym. Pomylił rzekę z drogą Krajobraz Denksiya - kolorowe góry Chin Zagadka dnia Śmieszne i po prostu fajne zdjęcia.
Najnowsze sondaże
19,8%
13,3%
26,5%
40,4%
Gifki
Tapety
Wideo
Zdjęcia
Total votes: 520
Tapety