Zaloguj » Rejestracja » Odzyskaj hasło »
- 3 7946
Avatar
Nigeryjskie prostytutki we Włoszech
Dodał: bios »   Mon 13-02-2012 Zgłoś naruszenie » Wyślij do znajomych »

Prostytucja to najstarszy zawód świata. W każdym włoskim mieście, dużym i małym, są całe dzielnice, w których kobiety sprzedają swoje usługi. Według przybliżonych danych na Półwyspie Apenińskim pracuje ok. 80 tys. prostytutek. Większość, ok. 60-70%, to cudzoziemki. Pochodzą z 60 krajów świata.
Włoską prostytucją zarządzają mafie: wschodnioeuropejska, bałkańska i nigeryjska. Z największego okrucieństwa słynie mafia nigeryjska, prostytutki są straszone rytuałami woodoo i zemstą na pozostałej w kraju rodzinie. Często w razie nieposłuszeństwa karzą śmiercią, podrzynając gardła i ćwiartując albo paląc ciała. Tego rodzaju przypadki niestety bardzo często trafiają na łamy włoskiej prasy.








































Komentarze użytkowników Rozwiń komentarze » 3
Skomentuj artykuł
Pogrubienie Kursywa Podkreślenie Wyrównaj do środka Wyrównaj do lewej Wyrównaj do prawej Utwórz web link   Utwórz mail link Kode :) :( :lol: :-S :-D :-| :-/ :-] :-[ :nie:

Ciekawe tematy
Straż Pożarna ratuje ...
Straż Pożarna rat..
Nie może nosić butów
Nie może nosić bu..
Niewiarygodne. Ten człowiek ma 72 lat
Niewiarygodne. Te..
Śmieszne i po prostu fajne zdjęcia.
Śmieszne i po pro..
Gdzie moje auto!?
Gdzie moje auto!?
Surrealistyczny świat Nancy Fouts
Surrealistyczny ś..
Reklamy
Galeria zdjęć
Pralka GiraDora Chiński Nowy Rok 2011. Rok Królika Okazuje się, że kapsli to dobry material dla designerów. Obrazy na śniegu Jak zrobić takie foto Z izby wytrzeźwień w Rosji.(+18) Dzieciaki rozrabiają . Mercedes-Benz Hunter X6 Piękne dziewczyny  robią zdjęcia przed lustrem Jak wyglądał jeden z pierwszych laptopów na świecie? San Pedro Sula - najniebezpieczniejsze miasto świata (+18) Ażurowe cuda Gigantomania Miosotis Claribel Zombie Land. Tham Ta Pan Test szminek Wiocha.ru cz.22 Pij mleko!
Najnowsze sondaże
36,0%
17,7%
11,4%
34,9%
Co dzienne
2-3 razy w tygodniu
Co tydzień
Bardzo rzadko
Total votes: 519
Tapety