Zaloguj » Rejestracja » Odzyskaj hasło »
+ 282 83034
Avatar
Jak zrobić fajny samolot z papieru
Dodał: slim »   Thu 10-03-2011 Zgłoś naruszenie » Wyślij do znajomych »

Papierowe samolociki są świetną zabawą. Ich wykonanie jest dość dobrym sposobem zabicia czasu a ich puszczanie może stanowić rozrywkę w pochmurne dni...


























Komentarze użytkowników Rozwiń komentarze » 196
Skomentuj artykuł
Pogrubienie Kursywa Podkreślenie Wyrównaj do środka Wyrównaj do lewej Wyrównaj do prawej Utwórz web link   Utwórz mail link Kode :) :( :lol: :-S :-D :-| :-/ :-] :-[ :nie:

Ciekawe tematy
Za ciasno w kalifornijskich celach
Za ciasno w kalif..
Skały o kształtach zwierząt i nie tylko
Skały o kształtac..
W podziemiach Las Vegas
W podziemiach Las..
Sztywniak
Sztywniak
Jaskinia Trzcinowej Fujarki
Jaskinia Trzcinow..
Indyjski Mam Talent - Gorące chłopaki
Indyjski Mam Tale..
Reklamy
Galeria zdjęć
Miss Internetu 2012.Rosyjskiego Dalekiego Wschodu Portrety zapaśników z Konga   24 metrowy kościotrup z nosem Pinokia Propaganda antyamerykańska w Korei północnej Mumii z meksykańskiego miasta  Guanajuato. Szczęśliwa rodzina Las samobójców I weź wytłumacz takie zdjęcia Hiena, lampart i guziec Ciężarówka vs  samochód osobowy Znajdz murzyna na zdjęciach Koty w okularach Mundial2010 Titanus giganteus. Największy chrząszcz świata Jak to robią sportowcy Szkodliwość palenia papierosów Śmieszne fotki z grafitu
Najnowsze sondaże
36,6%
18,4%
11,5%
33,5%
Co dzienne
2-3 razy w tygodniu
Co tydzień
Bardzo rzadko
Total votes: 495
Tapety