Zaloguj » Rejestracja » Odzyskaj hasło »
+ 220 46662
Avatar
Jak zrobić fajny samolot z papieru
Dodał: slim »   Cz 10-03-2011 13:32 Zgłoś naruszenie » Wyślij do znajomych »

Papierowe samolociki są świetną zabawą. Ich wykonanie jest dość dobrym sposobem zabicia czasu a ich puszczanie może stanowić rozrywkę w pochmurne dni...


























Komentarze użytkowników Rozwiń komentarze » 153
Skomentuj artykuł
Pogrubienie Kursywa Podkreślenie Wyrównaj do środka Wyrównaj do lewej Wyrównaj do prawej Utwórz web link   Utwórz mail link Kode :) :( :lol: :-S :-D :-| :-/ :-] :-[ :nie:

Ciekawe tematy
100 tys. osób w Hongkongu mieszka w klatkach
100 tys. osób w H..
Kotka z  najdłuższym językiem na świecie
Kotka z najdłużs..
Zmiennokształtni - genialna reklamówka
Zmiennokształtni ..
Blondinka i jej pupilek
Blondinka i jej p..
Śmieszne i po prostu fajne zdjęcia.
Śmieszne i po pro..
Przeprowadzka.
Przeprowadzka.
Reklamy
Galeria zdjęć
Karambol na autostradzie w Chinach Eksplozja w autobusie. Pięć osób zginęło Konkurs na najbardziej niezwykły pocalunek jak zrobić Kit Kata mającego prawie 46 000 kalorii. Więcej niż tylko zdjęcia Katakali Trolling w  klubie nocnym My lubimy Mac-Donald. Nowy dom Marka Zuckerberga Ofiary mody Madonna przed i po retuszu Photoshop. Na Ratunek Słoniątku Dziecięce koszmary. Życie pośrodku Oceanu Psychodeliczne obrazy Lukea Browna 3...2..1... Rysunki  schizofreniczki To słynny aktor. Poznajesz go?
Najnowsze sondaże
18,5%
12,6%
26,6%
42,4%
Gifki
Tapety
Wideo
Zdjęcia
Total votes: 406
Polecamy
Tapety
Kompozycja Black Kice Kompozycja Gray Zune Theme XPack Wellwasser Bluescreen Screensaver Auto Wallpaper Tapety Pulpitu 1920X1440 Gorące Dziewczyny na tapetach (125 HD)