Zaloguj » Rejestracja » Odzyskaj hasło »
+ 3 1485
Avatar
12-latka z nożem w głowie.
Dodał: Sandra »   Thu 26-05-2016 Zgłoś naruszenie » Wyślij do znajomych »
Mało brakowało, a zabawa dzieci w szkole w chińskiej miejscowości Dongguan zakończyłaby się tragedią. 12-letnia dziewczynka tak zdenerwowała swojego kolegę, że ten wyjął z plecaka nóż i rzucił nim w jej kierunku. 15-centymetrowe ostrze wbiło się w tył głowy 12-latki.
Ranna błyskawicznie trafiła do szpitala, gdzie usunięto wbity w czaszkę nóż. Dziewczynka po przebytej operacji czuje się dobrze.

13-latek został zatrzymany przez policję. Chłopiec jest jednak niepełnoletni, dlatego nie zostaną wyciągnięte wobec niego żadne konsekwencje prawne. Rodziny dzieci doszły natomiast do porozumienia bez zgłaszania sprawy do sądu. Opiekunowie chłopca zapłacili większość rachunku za operację dziewczynki, która kosztowała 8 tys. juanów (ok. 4 tys. złotych).




Komentarze użytkowników Rozwiń komentarze » 1
Skomentuj artykuł
Pogrubienie Kursywa Podkreślenie Wyrównaj do środka Wyrównaj do lewej Wyrównaj do prawej Utwórz web link   Utwórz mail link Kode :) :( :lol: :-S :-D :-| :-/ :-] :-[ :nie:

Ciekawe tematy
Taniec delfinów Greg Huglin
Taniec delfinów G..
Miss Internetu 2012.Rosyjskiego Dalekiego Wschodu
Miss Internetu 20..
Rekordowy skok samochodem
Rekordowy skok sa..
Śmieszne i po prostu fajne zdjęcia.
Śmieszne i po pro..
Superbohaterowie
Superbohaterowie
poczuj przestrzeń
poczuj przestrzeń
Reklamy
Galeria zdjęć
Drwale z przeszłości Najbardziej zaskakujaca kreacja na koniec roku Śmieszne i ciekawe zdjęcia Co się stało? Hipnotyzujące schody. Właśnie tak wygląda profil mojej siostry  na Facebooku... Śmieszne i po prostu fajne zdjęcia. Koty to mistrzowie kamuflażu Naprawiłem to! Dzieciaki-rozrabiaki Ekstremal  4 fotki Espejo De Luna hotel w kształcie statku. Najbardziej niebezpieczna praca świata Mistrzostwa Świata Red Bull Air Race 2010 Omar Ortiz. Galeria hiperrealistycznych obrazów Kwitnienie łubinu nad jeziorem Tekapo Kreatywna reklama na słupach ogłoszeniowych Hoverbike - latający motor
Najnowsze sondaże
8,1%
25,8%
7,7%
51,4%
Śmieszne
Makabryczne
Czekawoski
Rozrywka
Dla dorosłych 18+
Wszystkie poza Makabryczne
Inne
Total votes: 1861
Tapety